19 Kasım 2007 Pazartesi

Köprü



ŞARKI SÖZÜ

Köprü
Bulur muyum söyle seni o eski halinde
Uzansam uzaklardan öylesine
Öylesine derin içimdeki yerin
Bi köprü olsam yüreğimden yüreğine

Sen şimdi uzak şehirlerde neden
Bu kadarı bana çok gelir
Sensizliğe alışmak zor gelir

Yalnızlık nedir bilir misin
Onca insan arasında
Ben sensiz yanlış yollarda
Gel kurtar gel kurtar beni

Bulurmuyum söyle seni o eski halinde
Bıraktığım yerlerde bıraktığım yerlerde
Uzansam uzaklardan öylesine
Bi köprü olsam yüreğimden yüreğine

Sen şimdi uzak şehirlerde neden
Bu kadarı bana çok gelir
Sensizliğe alışmak zor gelir

Yalnızlık nedir bilir misin
Onca insanın arasında
Ben sensiz yanlış yollarda
Gel kurtar gel kurtar beni

Bir köprü olsam bir köprü kursam
Yüreğimden yüreğine bir köprü olsam
Döndür beni yanlış yollardan...

Hiç yorum yok: