19 Kasım 2007 Pazartesi

Öyle Büyü Ki Kalbimde



Öyle Büyü Ki Kalbimde
Bir an olsun görün şurdan
Ya pencere, ya balkondan
Annen baban korkusundan
Öleceğim yar
İsterim vermezlerse kaç
Günahını boynuma at
Abilerin benden yana
Ölürüm sana
Sensiz hep kendimle
Belada başım
Senin hayalinle
Yaşıyorum yar
Koskoca istanbul
İnan bana dar
Sokaklarda yalnız
Yürüyorum yar
Öyle büyü ki içimde
Kimse kalmasın
Öyle konuş ki benimle
Kimse duymasın
Aşkım, meleğim, güzelim
Seni her an görmeliyim
Evin kapısını bana
Sen açmalısın
Gece gündüz çalışırım
Sana gül gibi bakarım
Sana hep ihtiyacım var
Bilemezsin yar
Sensiz hep kendimle
Belada başım
Senin hayalinle
Yaşıyorum yar
Koskoca istanbul
İnan bana dar
Sokaklarda yalnız
Yürüyorum yar
Öyle büyü ki içimde
Kimse kalmasın
Öyle konuş ki benimle
Kimse duymasın

Hiç yorum yok: